نوشته شده توسط : 2تایی باهم

 از تمام دنیا تنها دلم هوای تورا کرده بود

,نگاهت را نگیر از من

که سخت تنهایم

در میان لحظه لحظه هایم نبودنت را حس میکنم,

تنها بودن در میان جمع بد دردیست,

خوب من تنها آرزوی من برای تو این است که به این درد مبتلا نشوی چون دوایش دست هیچکس نیست

جز من و تو که باید ماشویم.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
empty heart در تاریخ : 1390/11/27/4 - - گفته است :
the love is...hmm..this is absurd.the love is absurd.true love is only in the history,in the story.not in our daily life.try not to think about it.try not have a love because no one will love u wholeheartedly!never...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: